sobota, 18 lipca 2015

LOOSE STYLE | MASURIA







Tak często w poszukiwaniu pięknego miejsca do odpoczynku szukamy jak najdalej, w najskrytszych zakątkach świata. Wybieramy ciepłe kraje, by móc poleżeć na piaszczystej plaży podziwiając uroki błękitnego oceanu, czy też wybieramy najwyższe góry świata, by móc poczuć adrenalinę i pokonać własny strach. Nie ma nic w tym złego, w końcu każdy ma prawo do podejmowania decyzji gdzie i jak chce spędzić urlop czy wakacje. Ale gdy słyszymy, że wszędzie na świecie jest tak pięknie, a w Polsce nie ma gdzie odpoczywać i nie ma co podziwiać jest to krzywdzące. 
Wczoraj, zupełnie przypadkiem, znalazłam się w przepięknej krainie lasów i jezior, leżącej na Mazurach czyli w Giżycku. Wcześniej nie miałam okazji zobaczyć tego cudownego miejsca. Samo jezioro Niegocin robi duże wrażenie. Niestety z braku wolnego czasu nie mogłam sobie pozwolić na odkrycie dalszych zakątków tej części Polski, ale jestem pewna, że zanim zwiedzę świat zajmę się oglądaniem najciekawszych zakątków naszego kraju :)


Z racji tego, że to mój pierwszy wpis na blogu, który ma dotyczyć stylu ubioru jaki preferuję chciałabym podzielić się z Wami wczorajszym outfitem :)

















Blouse-New Yorker | Jeans-H&M | Shoes-Reebok | Watch- G-SHOCK

1 komentarz:

  1. Great photos. I like your blog.

    Sweet greetings, MilaLanusa
    http://milalanusa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń