środa, 28 października 2015

TOTAL SH LOOK | GREY DRESS





 Nie wiem jak Wy, ale ja straciłam głowę dla seconhand-ów!! Ostatnimi czasy nie robię zakupów nigdzie indziej jak tam. Nie dość, że można znaleźć tam rzeczy, których nie ma połowa miasta to są to ubrania markowe i wykonane z materiałów bardzo dobrej jakości, a co najważniejsze w świetnych cenach. 



Przedstawiam Wam look za mniej więcej 20 zł. Z całego zestawu jedynie kurtka została kupiona w stacjonarnym sklepie, reszta w ciucholandzie :) 













DRESS -H&M | SH
SOCKS- SH
SHOES- SH
JACKET- H&M 


48 komentarzy:

  1. świetna sukienka, pasują Ci te kolory :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa stylizacja ;)
    zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Będzie mi miło jak zostawisz coś po sobie ;)
    Pozdrawiam cieplutko Stella ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm in love with your dress. Great blog you have, stay inspired!



    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest ta sukienka, to zadziwiające jakie perełki czasami można znaleźć w Sh :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale wyglądasz, zestawiłaś ten look genialnie :)
    czy mogę prosić o klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja :)
    zapraszam do siebie. Może wsp obs? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zaobserwuje, masz ciekawego bloga ;-)

      Pozdrawiam ;-))

      Usuń
  7. second-handy to naprawdę bardzo fajna sprawa,ale trzeba poświęcić więcej czasu na szukanie,bardzo ładna sukienka ;)

    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;-) wymaga nielada cierpliwości :-)

      Dziekuje ;)

      Usuń
  8. Ale fajną kieckę wyłapałaś :-)
    Ja ostatnio nic ciekawego nie znalazłam,coś nie mam szczęścia :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bywałam bardzo często w SH, teraz gdy pracuje nie mam na to czasu, ale za to wcześniej uzupełniłam zapas ubrań na jesień i zimę w mojej szafie ;-)
      Dziekuje ;)

      Pozdrawiam ;-))

      Usuń
  9. Lubię szarość w stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest genialna, a Ty bardzo fajnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka, cały zestaw bardzo mi sie podoba. Ślicznie Ci w szarościach !!
    Super,że udało Ci się zrobić genialne zakupy za niewielkie pieniądze, jak ja to lubię ❤️

    Pozdrowionka !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie . Słodko wyglądają kolanowki ! Buty rewelacyjne ! Szalej z pomysłami , dojrzałym paniom jak ja potem już tak nie wypada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :)

      Pozdrawiam ;-)))

      Usuń
  13. Pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. w lupeksach można znaleźć naprawde fajne rzeczy! podoba mi się całość !
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny gust!
    Zapraszam http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)

    sukienka jest świetna! za taką w sieciówce conajmniej z 8 dyszek trzeba dać :P
    super wyglądasz :)

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna sukienka i okularki :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  18. W ciucholandach można czasem coś dobrego wygrzebać, ja np. ostatnio znalazłam w odcieniu Twojej sukienki sweter z asos, jest mega, czasami można znaleźć lepsze rzeczy niż w sieciówkach :)
    Zapraszam na mojego modowego bloga:
    www.ag-naffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie :)
    zapraszam na nowy post: http://locastrica.blogspot.com/2015/11/etui-od-etuopl.html :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, sukienka bardzo mi się podoba :) Ja też uwielbiam robić zakupy w SH :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem fanką sh! Uzależnienie takie, że minimum raz w tygodniu po prostu muszę tam wejść. :D
    Zakolanówki świetne, szkoda, że nie są odrobinkę wyższe, dodałoby to uroku. A sukienka ma ciekawy krój. :)


    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń