czwartek, 21 stycznia 2016

FUTERKO & TORBA Z FRĘDZLAMI



Uwielbiam śnieg! Teraz, gdy jest go naprawdę dużo wykorzystuję każdą chwilę do zrobienia zdjęć. Zawsze przypomina mi moje dzieciństwo, chwile spędzone z rodzeństwem na sankach i przy lepieniu bałwana :) 
Dzisiejsza stylizacja to większość ostatnich zakupów w SH. Długo szukałam takiego futerka i w końcu udało mi się zakupić go za grosze. Zestawiłam go z klasycznymi czarnymi rurkami i piękną torbę z frędzlami, na którą również długo się "czaiłam" :) 
Teraz, gdy biały puch nadal u nas gości na pewno pojawi się jeszcze niejedna stylizacja z jego udziałem!

Pozdrawiam, Monika
















Kapelusz- H&M
Futerko-H&M
Spodnie-H&M
Buty-butik

28 komentarzy:

  1. uwielbiam takie futerkowe ciuchy , szczególnie zimą :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne łowy, futerko jest cudne sama mam podobne i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię takie futerka, i swetry, kołnierzyki i kapelusze - a szczególnie to wszystko razem <3

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: karnawałowa inspiracja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ,wyglądasz świetnie
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne futerko i kapelusz <3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wyglądasz :) Oczarował mnie ten kołnierzyk <3 Jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo do twarzy Ci w fiolecie ;) super post. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna torebka! <3

    http://aureolia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda ten sweter z kołnierzykiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka i buty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką samą torebkę! Jest cudowna *,* świetny look

    www.lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja uwielbiam Twój kapelusz ;), dodaje całemu zestawowi takiego modowego sznytu. Całość wygląda świetnie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeejku jaki śliczny sweterek <3
    Śliczny look :)
    Wszystko ze soba współgra :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :*
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, ta torba jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczny uśmiech :D Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne jest to futerko. Ja sama szukałam podobnych w lumpeksie niestety były same takie "babciowate". Za to kupiłam śliczny szary golf więc coś za coś haha.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita stylizacja! Torba chyba najbardziej mi się podoba. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Szkoda, że śnieg już stopniał :(

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne buty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny sweterek i oczywiście twój uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby tak dalej Monia! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam frędzle , torebka jest genialna !! ;)

    OdpowiedzUsuń