wtorek, 1 marca 2016

Warto pomagać!


 
Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla Was zupełnie inny post, niż cała reszta na moim blogu. Chciałabym, abyście przeczytały go do końca. Spróbuję opisać wszystko krótko i treściwie.


 
Zacznę od tematu pochodnego, czyli krótkiej recenzji książki, którą kończę czytać. Z czystym sumieniem polecam Wam przepięknie napisaną książkę Reginy Brett "JESTEŚ CUDEM". Tak jak każdy człowiek mam w życiu chwile lepsze i gorsze. Kiedy ostatnio przechodziłam ten "gorszy okres" sięgnęłam po tę właśnie książkę. Był to strzał w dziesiątkę. Autorka opisuje swoje przeżycia, te zabawne i smutne, te, które wiele ją nauczyły, pisze o swoich idolach i osobach, które odegrały w jej życiu jakąś rolę. Napisana prostym językiem łatwo trafia do czytelnika i motywuje go do działania. Tak było w moim przypadku. Jeżeli uważasz, że gdzieś się zatrzymałaś, coś Cię przygnębia - sięgnij po tę książkę. Być może i Tobie pomoże w uświadomieniu sobie kilku ważnych aspektów swego życia.
 
A teraz temat główny dzisiejszego posta! Ostatnio otrzymałam wiadomość od młodego chłopaka z prośbą udostępnienia akcji charytatywnej, którą organizuje.
Na czym polega owa akcja?
Kilka tygodni temu powstała ciekawa inicjatywa społeczna polegająca na rozdawaniu gadżetów szkolnych dla dzieciaków z rodzin ubogich, które nie zawsze stać na zakup nowych rzeczy.

 

Akcję zainicjował Mateusz Pawłowski, uczeń klasy IV Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie.
Mateusz ma 19 lat i jest osobą niewidomą.
Zorganizował on już 2 konkursy plastyczne dla dzieci. Jeden w 2015 roku pt. "Pieniądz przyszłości", a drugi w 2014 roku pt. "Kreatywne dziecko". W każdym konkursie wzięło udział ponad 700 osób.
Do oddania są gadżety do szkoły takie jak: linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki oraz zakładki do książek.
Możliwa wysyłka.
 Jeżeli jesteście zainteresowani, znacie rodziny, fundacje, stowarzyszenia, świetlice, które chętnie skorzystałyby z tej pomocy wpadajcie na Facebook lub kontaktujcie się telefonicznie: 505904182



Myślę, że to piękna inicjatywa. Tak młody człowiek chętnie pomaga innym, chce dać odrobinę szczęścia dzieciom, a to wszystko bezinteresownie!
 
   Pozdrawiam, Monika





2 komentarze:

  1. Nie lubię takich poradników, jednak dostałam tę książkę jakieś dwa lata temu i... pochłonęłam w jeden dzień. Bardzo motywująca, ale w taki bardzo przyziemny sposób. Zadziałała na mnie bardzo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń