piątek, 1 kwietnia 2016

Sunny Day




Cześć :) Z racji tego, że mam dziś swoje święto postanowiłam zrobić sobie mały prezent i napisać nowego posta. Zdjęcia zrobione zostały w Niedzielę Wielkanocną w jednej z pod suwalskich miejscowości, niezwykle malowniczych Wigier. Wtedy pogoda nas rozpieszczała i trudno było nie skorzystać z jej uroków. 
Tak jak napisałam wcześniej, obchodzę dziś swoje święto, dwudzieste pierwsze urodziny. Jako, że blog jest niejako moim pamiętnikiem chciałabym podzielić się swoimi refleksjami o dzisiejszym "oczku" :)

Szczerze mówiąc, nie myślałam o tym, że niedługo zaczynam kolejną dziesiątkę w swoim życiu. Oczywiście, pamiętali o tym moi najbliżsi. Jak zawsze zostałam mile zaskoczona. W takich chwilach człowiek uświadamia sobie jakich cudownych ludzi ma wokół siebie, jak wiele są warci i ile dla nas znaczą. Każdy gest, upominek i życzenia są dla mnie czymś ważnym, bo wiem, że ktoś o mnie pamięta. Nie będę się rozpisywać na temat moich urodzin, bo każdy ma swoje i dla każdego są one wyjątkowe, ale wiem, że moi przyjaciele są najlepsi i dla takich ludzi warto żyć :)

Zgadzacie się ze mną? 

Pozdrawiam, Monika 





















7 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw ;) bardzo ładne buty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super! chętnie bym się tak ubrała !

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj imienniczko! :D Bardzo ładnie wyglądasz w tym płaszczyku, super kolor!

    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo w końcu blogerka z moich okolić <3 http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne masz rysy twarzy :)
    Kurteczka mi się podoba, mogłabym miec taka w kolorze czarnym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń