niedziela, 14 sierpnia 2016

Ponadczasowa klasyka



Wakacje to bez wątpienia czas na odpoczynek i regenerację. Z racji tego, że dużo pracuję swój urlop wykorzystałam na 110% nad polskim morzem.

Jestem zwolenniczką wypoczynku aktywnego, tak więc odpoczywającej mnie na plaży nie można było spotkać. Pogoda też do tego nie zachęcała. Jako że rano zapowiadało się ciepło i przyjemnie stawiałam na wygodę i funkcjonalność. Ubierając lżejsze ubrania zawsze miałam przy sobie kurtkę lub płaszczyk, by nie musiec rezygnować ze zwiedzania z powodu deszczu lub wiatru.
Ponadczasowa klasyka-krótka, bawełniana sukienka z nadającym nieco elegancji kołnierzykiem, do tego zapinane baleriny, torebka i niezastąpiony kapelusz. Całość podkreśliłam lenonkami, które z pewnością będą towarzyszyły mi przy wielu sesjach "vintage".






12 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! :) Skromność wraca do łask, mimo, że modna powinna być zawsze! :)

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo ;)Śliczną masz torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja godna rozpoczęcia roku szkolnego! - klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja. W takim retro stylu. Bardzo ladna torebka i genialne buty. Tez chce takie haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta sukienka, bardzo ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja idealnie przemyślana. Ja również lubię aktywnie spędzać czas :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zakochana w tej sukience! <3
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna sukienka. :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ gustownie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń