niedziela, 30 kwietnia 2017

Mom jeans




A w dzisiejszym poście pragnę pokazać moją ostatnią miłość czyli mom jeans! Te z dzisiejszego wpisu to mój najnowszy zakup w Sinsay'u. Posiadam jeszcze ciemniejszą wersję tych spodni oraz jasne z dziurami. Fakt, może nie należą do najładnieszych jeansów, ale są bez wątpienia bardzo wygodne i komfortowe i szczerze mówiąc mnie się bardzo podoba ich wygląd. Z pewnością nie są ostatnią parą mom jeans w mojej szafie :) 

Pozdrawiam, Monika.

 
 

Koszula - Atmosphere 
Spodnie - Sinsay 



8 komentarzy:

  1. Też mam! Moje są z pull&bear i napewno, zainwestuje w nowe. Masz racje mega wygodne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić oferty innych sklepów :) Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Bardzo fajne, świetnie leżą!
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń