niedziela, 18 czerwca 2017

Idealny makijaż weselny



Cześć :) Dzisiejszy post jest w zupełnie innym stylu niż zwykle. Otóż tydzień temu miałam okazję gościć na pięknym ślubie i weselu u wspaniałych ludzi :) Długo myślałam nad przygotowaniem idealnego makijażu i fryzury. O tyle, ile codzienny makijaż nie sprawia mi trudności , tak ten na ślub chciałam powierzyć profesjonaliście. Postanowiłam dać szansę wykazania się osobie, która lubi sztuki makijażu, robi to z pasją i wkłada w to całe serce. I bardzo szybko odezwała się do mnie przesympatyczna Edyta KLIKNIJ TUTAJ , która sprawiła, że moja twarz nabrała zupełnie innego wymiaru! Byłam bardzo zaskoczona, że moja cera, która jest naprawdę trudna może wyglądać pięknie.






Edytka robiła makijaż około półtorej godziny. Dużo rozmawiałyśmy o pielęgnacji mojej cery. Wielu rzeczy się dowiedziałam, w niektórych dostałam potwierdzenie własnej tezy. Jedno jest pewne-cera trądzikowa wymaga szczególnej pielęgnacji. Ale nie o tym chciałam. Tak, jak wspominałam wyżej myślałam, że nic już mnie nie zaskoczy i żaden makijaż nie zrobi na mnie wrażenia. Myliłam się :) Efekt końcowy był bardzo zaskakujący! Zażyczyłam sobie wyrazisty, ale nie zbyt mocny makijaż oczu i taki uzyskałam :)




Cenię sobie pracę ludzi, którym nie zależy tylko na zarobku. Cieszę się, że trafiłam na Edytę, gdyż jest to osoba, która chętnie udziela rad i konsekwentnie dąży do tego, by klientka po spojrzeniu w lustro powiedziała: Wow! (ja powiedziałam naprawdę głośne WOW :) ) I co bardzo ważne, makijaż trzymał się przez całe wesele, mimo że jestem bardzo wrażliwa :)

I teraz zdjecydowanie najlepsze zestawienie :)



Moja kreacja była prosta, ale elegancka. Pierwszy raz ubrałam się w niebieski i nieźle się w nim czułam :)







Edytka- dziękuję!

10 komentarzy: